Search Us

15 Μαΐου 2012

The Thriller Band

 Interview @ Indiegroundradio



Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τους έχετε συναντήσει σε κάποιο από τα σκοτεινά μπαρ της Αθήνας που συχνάζουν και να έχετε σιγομουρμουρίσει στον διπλανό σας ” Έρχονται από κάποια άλλη εποχή αυτοί οι τρείς, σωστά ; ” . Προφανώς είχατε δίκιο. Έρχονται από κάποια άλλη εποχή αλλά γράφουν και παίζουν μουσική στο σήμερα. Ο λόγος για τους Thriller. Το είδος τους Old School Psycho – Rockabilly. Αφού τελείωσαν τις ηχογραφήσεις του επερχόμενου album τους επισκέπτονται το studio του indieground radio για να μας το παρουσιάσουν αλλά και να μας ταξιδέψουν για 2 ώρες μερικές δεκαετίες πίσω. Συντονιστείτε την Πέμπτη 17/05 στις 14:00 !

(Δελτίο Τύπου)
___________________________________________________________


Ειλικρινά έχω χαρεί πάρα πολύ για αυτή τη συνέντευξη γιατί το είδος που παίζουν οι Thriller δεν το έχω "μελετήσει" σχεδόν καθόλου. Μου έστειλαν απλώς 2 από τα κομμάτια του καινούριου τους Album και μου άρεσε πολύ ο ήχος τους και  έτσι αποφασίσαμε να έρθουν στο στούντιο για την παρουσίαση του δίσκου αλλά και για να τους γνωρίσουμε και να συζητήσουμε μαζί τους, σε νηφάλια κατάσταση. ( Αυτό που περιγράφεται στο δελτίο τύπου έχει συμβεί σε εμένα προσωπικά. ) 

Συντονιστείτε λοιπόν την Πέμπτη 17/05 στις 14:00 σε ένα έκτακτο Κnock On Mute Show. 

Over.
Fin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου